NEW!!!!! SUZUKI 350HP!!

NEW!!!!! SUZUKI 350HP!!

Η SUZUKI marine ανακοίνωσε τον πρώτο παγκοσμίως Duoprop 350 hp εξωλέμβιο κινητήρα! 
(9-6-2017)

Για μια ακόμη φορά, η Suzuki παίρνει το προβάδισμα στις καινοτόμες τεχνολογίες ανακοινώνοντας τον νέο Duoprop DF 350 A εξωλέμβιο κινητήρα. Μια πραγματική επανάσταση στην ιστορία των εξωλέμβιων κινητήρων.

cc1

Η τεχνική ομάδα της Suzuki συνεχίζει να μας εκπλήσσει, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα στην αγορά και χαράζοντας νέα πορεία για το μέλλον των εξωλέμβιων κινητήρων.  

Η προσθήκη μιας δεύτερης, αριστερόστροφης προπέλας στον άξονα είναι βέβαιο πως βελτιώνει την απόδοση και τον χειρισμό κάθε σκάφους, προσφέροντας:

 μεγαλύτερες επιταχύνσεις 
 καλύτερο «δάγκωμα» στο νερό, 
 γρηγορότερο πλανάρισμα και την ικανότητα να στέκεται το σκάφος πλαναρισμένο σε χαμηλότερες στροφές, 
 καλύτερο έλεγχο στα «ανάποδα», 
 σημαντική μείωση των ποσοστών ολίσθησης με αποτέλεσμα μεγαλύτερες ταχύτητες κρουαζιέρας και μειωμένες καταναλώσεις καυσίμου, 
 την απουσία της ροπής του τιμονιού και μείωση του ποσοστού αερισμού στις απότομες στροφές 
 καλύτερη απόδοση σε βαριά φορτωμένα σκάφη


Επιπλέον, η προσθήκη δεύτερης προπέλας ελαττώνει την ροπή ανά προπέλα και έτσι μειώνεται η ανάγκη για μεγάλης διαμέτρου γραναζιού μείωσης, επιτρέποντας τον σχεδιασμό ενός μικρότερου και πιο υδροδυναμικού κιβωτίου ταχυτήτων. Με επιπλέον τρία πτερύγια είναι δυνατή η παραγωγή μεγαλύτερης ώσης με μικρότερης διαμέτρου προπέλες λόγω της αύξησης της συνολικής επιφάνειας των πτερυγίων. Έτσι, οι προπέλες που συστήνονται είναι μικρότερης διαμέτρου παρά τη μεγάλη σχέση μείωσης: 
3 Χ 15 ½ Χ 19.5"- 31.5"
 

suzuki duopropΟ νέος πανίσχυρος εξακύλινδρος 350hp κινητήρας της Suzuki ξεκίνησε να σχεδιάζεται σε «λευκό χαρτί»και  βρίσκεται σε εξέλιξη για περισσότερο από τρία χρόνια, αποτελώντας ορόσημο μηχανικής και σχεδιασμού.


Με βάρος ιδιαίτερα χαμηλό για τα 4.390 κυβικά του (η XL φτάνει τα 330 κιλά και η XXL τα 339 χωρίς λάδια και προπέλες), συνδυάζεται με υψηλές στροφές ανά λεπτό (5700-6300) και τελική σχέση μείωσης 2.29:1, αποτελώντας τον μοναδικό κινητήρα 350 ίππων με τόσο μεγάλη (αριθμητικά) σχέση μείωσης.


Μέχρι τώρα, όλοι οι κατασκευαστές εξωλέμβιων κινητήρων μάς είχαν συνηθίσει να μειώνουν τη σχέση μείωσης όσο αυξάνουν την ιπποδύναμη. Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε να αυξάνεται η ιπποδύναμη και να μεγαλώνει η σχέση μείωσης. Έτσι, ενώ στην DF 300hp η σχέση μείωσης ήταν 2.08:1 και θα περίμενε κανείς μια σχέση μείωσης της τάξης του 1.85:1 στη νέα DF 350hp, οι Ιάπωνες εφάρμοσαν μεγαλύτερη σχέση μείωσης λόγω των υψηλών απαιτήσεων ροπής των δύο προπελών.

Οι διπλές προπέλες, η μεγάλη ιπποδύναμη και η τόσο μεγάλη σχέση μείωσης σε αυτή την ιπποδύναμη αποτελούν έναν εκρηκτικό συνδυασμό ροπής και ώσης που ανάγει τον DF 350 Α στον πιο δυνατό κινητήρα της αγοράς, στην κατηγορία του. 
Είναι βέβαιο πως ο νέος κινητήρας θα βρει ιδανική εφαρμογή σε βαριά σκάφη, σε κάποια ελαφριά δεκάμετρα που μέχρι τώρα χρειάζονταν έσω-έξω κινητήρες ή διπλή τοποθέτηση εξωλέμβιων για να κινηθούν αξιοπρεπώς, και γενικότερα σε πολλαπλές τοποθετήσεις σε μεγάλα σκάφη αναψυχής που χρειάζονται μεγάλη ροπή.

Στα καινοτόμα και υψηλής τεχνολογίας χαρακτηριστικά της νέας Suzuki DF 350A  περιλαμβάνονται: 
 

 Suzuki Dual Prop System

Ενώ οι αντίστροφα περιστρεφόμενες προπέλες δεν είναι μια νέα τεχνολογία, ποτέ δεν έχουν χρησιμοποιηθεί επιτυχώς σε εξωλέμβιους κινητήρες μέχρι τώρα. Οι διπλές προπέλες του DF350A παρέχουν τρία βασικά πλεονεκτήματα: συμπαγές μέγεθος, αυξημένη σταθερότητα και μεγαλύτερη «πρόσφυση».

suzuki duopropΔιανέμοντας την ισχύ του κινητήρα πάνω σε έξι πτερύγια, αντί για μόλις τρία, το μέγεθος των γραναζιών και του κιβωτίου ταχυτήτων περιορίστηκε στο ελάχιστο, γεγονός που με τη σειρά του επέτρεψε τον σχεδιασμό πιο ομαλού και περισσότερο υδροδυναμικού κιβωτίου ταχυτήτων. Οι μηχανικοί της Suzuki πέρασαν πολλές ώρες σε προσομοίωση υπολογιστών και στο νερό, γνωρίζοντας ότι η μείωση των υδροδυναμικών αντιστάσεων θα επιφέρει τη βελτίωση της ταχύτητας και των επιδόσεων του σκάφους.

Οι διπλές προπέλες παρέχουν επιπλέον επιφάνεια, για περισσότερη σταθερότητα και αυξημένη «πρόσφυση» στο νερό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξαιρετική επιτάχυνση, το εκρηκτικό πλανάρισμα, την εξουδετέρωση της ροπής του τιμονιού, καλύτερες από τις αναμενόμενες μέγιστες ταχύτητες και απίστευτη ώση στα «ανάποδα». Είναι σημαντικό ότι τα οφέλη αυτά είναι εμφανή ακόμη και σε βαρύτερα σκάφη με πλήρη φορτία καυσίμων, εξοπλισμού και ανθρώπων.

suzuki duoprop 12.0:1 Compression ratio

Για να επιτευχθεί ισχύς 350 ίππων σε τόσο μικρή χωρητικότητα εφαρμόστηκε πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης 12,0: 1, η οποία αποτελεί την υψηλότερη που εφαρμόστηκε ποτέ σε εξωλέμβιο κινητήρα παραγωγής. Ένας μοναδικός συνδυασμός εισαγωγής δροσερού αέρα, διπλών ψεκαστήρων καυσίμου και ενίσχυσης των εμβόλων έχει ουσιαστικά εξαλείψει την κροτική καύση (τα γνωστά μας πυράκια), ένα τυπικό επακόλουθο των κινητήρων υψηλής συμπίεσης.




suzuki duopropΔιπλοί ψεκαστήρες καυσίμου

Δύο, μικρότερα μπεκ ψεκασμού καυσίμου επιτρέπουν την ακριβή έγχυση καυσίμου στο κέντρο του θαλάμου καύσης, η οποία αποφεύγει την έκκεντρη καύση - μια σημαντική αιτία κροτικής καύσης.


Επιπλέον, επειδή το 100% του καυσίμου εγχέεται στον κύλινδρο ταυτόχρονα, επιτυγχάνεται επίσης σημαντικός βαθμός ψύξης, παρέχοντας μέχρι και 3% επιπλέον ισχύ χωρίς να προκαλεί χτυπήματα.




suzuki duoprop Suzuki Dual Louver System, Direct Air Intake

Οι μηχανικοί της Suzuki έχουν σχεδιάσει ένα σύστημα εισαγωγής αέρα που επιτρέπει στον κινητήρα να αντλεί άφθονο φρέσκο αέρα, ενώ διαχωρίζει το νερό, το spray και την υγρασία. Οι διπλές περσίδες κάτω από το καπάκι παγιδεύουν μεγαλύτερα σταγονίδια νερού καθώς και την υγρασία που εισέρχεται εσωτερικά, με αποτέλεσμα τη μηδενική εισαγωγή νερού κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Επιπλέον, οι θερμοκρασίες του αέρα εισαγωγής είναι, κατά μέσο όρο, 10º πιο ψυχρές από το περιβάλλον, παρέχοντας στον θάλαμο καύσης ψυχρότερο και πυκνότερο αέρα.

 Advanced Piston Technology

Για να επιτευχθούν 350 ίπποι, η επιφάνεια του εμβόλου πρέπει να αντέξει τις πρόσθετες δυνάμεις. Για να εξασφαλιστεί τόσο η απόδοση όσο και η μεγάλη διάρκεια ζωής, οι μηχανικοί της Suzuki επέλεξαν την «σφυρηλάτηση με σφαιρίδια» από την τυπική θερμική επεξεργασία. Πρόκειται για μια ακριβότερη διαδικασία, η οποία όμως δημιουργεί τέτοια επιφάνεια στην κεφαλή του εμβόλου που κατανέμει ομοιόμορφα την πίεση που δημιουργείται κατά την καύση. Επιπλέον, οι διωστήρες και το υλικό έχουν ενισχυθεί για να χειριστούν τα πρόσθετα φορτία.

cc1
Πέρα από τα παραπάνω υψηλής τεχνολογίας χαρακτηριστικά, η νέα Suzuki DF 350 A φέρει όλα τα γνωστά και αξιοσημείωτα καινοτόμα χαρακτηριστικά των προηγούμενων μοντέλων της όπως είναι το Suzuki Precision Control και το  Lean Burn Control System για βελτιωμένη οικονομία, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η τεχνολογία του Duoprop system, εξαφανίζοντας τα φαινόμενα ροπής του τιμονιού, καταργεί ουσιαστικά την ανάγκη του συνδυασμού δεξιόστροφων και αριστερόστροφων κινητήρων σε πολλαπλές τοποθετήσεις κινητήρων.

Όπως βλέπουμε, ο νέος αυτός κινητήρας είναι η απόδειξη πως οι μηχανικοί της Suzuki δεν περιορίζονται μόνο στην επίτευξη μεγαλύτερης ιπποδύναμης. Η DF350A είναι μια υπερσύγχρονη εξωλέμβια, της οποίας ο μεγάλος κυβισμός, η μεγάλη ισχύς, οι αντίστροφα περιστρεφόμενες προπέλες, η μεγάλη σχέση μείωσης, το χαμηλό βάρος και οι μικρές της διαστάσεις την καθιστούν ιδανική για μεγάλα, all around χρήσης, σκάφη με σαφή πλεονεκτήματα επιδόσεων.

Η DF350A θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούλιο του 2017 στην Αμερική, και από τον Σεπτέμβριο του 2017 σε ολόκληρη την Ευρώπη.


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το: 

Posted on 12-06-2017 First category 0 1004

Leave a CommentLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Blog archives

Blog categories

Latest Comments

No comments

Blog search

QR code

Recently Viewed

No products

Μενού

Σύγκριση 0